Donald Duck - Makkelijk lezen 3

Makkelijk lezen 3

Nummer 3
Cover SOFTCOVER
Taal NL
Scenarist Barks Carl
Tekenaars Barks Carl
Inkleuring Barks Carl
Uitgeverij DPG media
ISBN nummer 8710841421774
Collectie Donald Duck
Verschijningsdatum 26-07-2024
Direct leverbaar Stripweb prijs: 7,99

Omschrijving

Dit boek is voor iedereen die moeite heeft met lezen. De letters zijn wat groter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd! Deze keer maakt Donald Duck een film van een ruimteschip! Loebas wordt superslim en Kwik, Kwek en Kwak zoeken spoken! Brr! Wat spannend! De grote Boze Wolf heeft lol, want hij leert goochelen! Wil jij ook lol hebben? Pak dan deze Makkelijk lezen en lees, puzzel en lach maar mee!

Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!

Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
1-5 werkdagen
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar