Donald Duck - Makkelijk lezen 13

Makkelijk lezen 13

Nummer 13
Cover softcover
Taal NL
Scenarist Disney
Tekenaars Disney
Uitgeverij DPG Media
Verschijningsdatum 30-03-2026
Direct leverbaar Stripweb prijs: 7,99

Omschrijving

Het is niet eerlijk! Kwik, Kwek en Kwak willen naar de bioscoop, maar Donald Duck geeft ze geen geld. Hij wil zelf uit met Katrien! En oom Dagobert? Die is blij, want zuinig zijn is weer in de mode! Goofy leert dat je niet moet wegrennen voor een beer. Maar wat moet je dan wel doen? Je leest het in dit deel van Makkelijk Lezen! Dit boek is voor iedereen die lezen soms lastig vindt. De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!

Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
1-5 werkdagen
Stripweb prijs: 7,99
Op voorraad