Donald Duck - Makkelijk lezen 6

Makkelijk lezen 6

Nummer 6
Cover SOFTCOVER
Taal NL
Scenarist Barks Carl
Tekenaars Barks Carl
Inkleuring Barks Carl
Uitgeverij DPG media
ISBN nummer 9789463057783
Collectie Donald Duck
Leeftijd Alle leeftijden
Verschijningsdatum 26-07-2024
Direct leverbaar Stripweb prijs: 7,99

Omschrijving

Het is weer zover, hoor. Buurman Bolderbast doet mee aan een wedstrijd. En dan wil Donald natuurlijk van hem winnen! Of dat lukt? Dat zullen we zien! Guus Geluk wint altijd. Deze keer zelfs met schaken! Oom Dagobert is blij met zijn nieuwe huisdier, een zingende vlo. En Katrien krijgt onverwacht ook een heleboel huisdieren. Lees en lach maar mee!

Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!

Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
1-5 werkdagen
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar