Donald Duck - Makkelijk lezen 4

Makkelijk lezen 4

Nummer 4
Cover SOFTCOVER
Taal NL
Scenarist Barks Carl
Tekenaars Barks Carl
Inkleuring Barks Carl
Uitgeverij DPG media
ISBN nummer 8710841421781
Collectie Donald Duck
Leeftijd Alle leeftijden
Verschijningsdatum 26-07-2024
Direct leverbaar Stripweb prijs: 7,99

Omschrijving

Dit boek is voor iedereen die moeite heeft met lezen. De letters zijn wat groter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd! Buiten is het koud, maar binnen word je warm van deze spannende verhalen! Oom Dagobert komt diep in de bergen een vreemd volk tegen: echte aardmannen. Hij hoopt dat ze goud voor hem hebben, maar of dat ook zo is? Je leest het in dit deel van Makkelijk lezen.

Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!

Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
1-5 werkdagen