Nummer
3
Cover
SOFTCOVER
Taal
NL
Scenarist
Barks Carl
Tekenaars
Barks Carl
Inkleuring
Barks Carl
Uitgeverij
DPG media
ISBN nummer
8710841421774
Collectie
Donald Duck
Genre
Donald Duck
Trefwoorden
Kinderboeken,
Zelf lezen,
Grappige boeken,
Boeken
Verschijningsdatum
26-07-2024
Omschrijving
Dit boek is voor iedereen die moeite heeft met lezen. De letters zijn wat groter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd! Deze keer maakt Donald Duck een film van een ruimteschip! Loebas wordt superslim en Kwik, Kwek en Kwak zoeken spoken! Brr! Wat spannend! De grote Boze Wolf heeft lol, want hij leert goochelen! Wil jij ook lol hebben? Pak dan deze Makkelijk lezen en lees, puzzel en lach maar mee!
Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!