Donald Duck - Makkelijk lezen 12

Makkelijk lezen 12

Nummer 12
Cover Softcover
Taal NL
Uitgeverij DPG Media
ISBN nummer 9789463058544
Verschijningsdatum 08-12-2025
Op voorraad Stripweb prijs: 7,99

Omschrijving

Ja hoor, Donald Duck heeft weer werk! Hij sjeest door Duckstad met zijn vrachtwagen en bezorgt overal pakjes. Wat kan hij dat toch goed! Zelfs de burgemeester vraagt zijn hulp. Donald mag een duur standbeeld vervoeren. Als dat maar goed gaat! Dit boek is voor iedereen die lezen soms lastig vindt. De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!

Stripweb prijs: 7,99
1-5 werkdagen
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar