Donald Duck - Makkelijk lezen 12

Makkelijk lezen 12

Numéro 12
Couverture Softcover
Langue NL
Éditeur DPG Media
Numéro ISBN 9789463058544
Date de parution 08-12-2025
En stock Prix BD Web: 7,99

Description

Ja hoor, Donald Duck heeft weer werk! Hij sjeest door Duckstad met zijn vrachtwagen en bezorgt overal pakjes. Wat kan hij dat toch goed! Zelfs de burgemeester vraagt zijn hulp. Donald mag een duur standbeeld vervoeren. Als dat maar goed gaat! Dit boek is voor iedereen die lezen soms lastig vindt. De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!

Découvrez aussi Voir la série entière
Prix BD Web: 7,99
Disponible de suite
Prix BD Web: 7,99
Disponible de suite
Prix BD Web: 7,99
Dispo. sous 1-5 jours
Prix BD Web: 7,99
Disponible de suite