Nummer
13
Cover
softcover
Taal
NL
Scenarist
Disney
Tekenaars
Disney
Uitgeverij
DPG Media
Leeftijd
Alle leeftijden
Trefwoorden
Donald Duck,
kinderboeken,
voorleesboeken,
makkelijk lezen,
dyslexie
Verschijningsdatum
30-03-2026
Omschrijving
Het is niet eerlijk! Kwik, Kwek en Kwak willen naar de bioscoop, maar Donald Duck geeft ze geen geld. Hij wil zelf uit met Katrien! En oom Dagobert? Die is blij, want zuinig zijn is weer in de mode! Goofy leert dat je niet moet wegrennen voor een beer. Maar wat moet je dan wel doen? Je leest het in dit deel van Makkelijk Lezen! Dit boek is voor iedereen die lezen soms lastig vindt. De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!