![]() |
Desmond
|
||||
Barman Desmond Miles wordt op een avond verleid door "Melanie". De nacht verloopt echter niet zoals verwacht ... Desmond wordt wakker in het hoofdkwartier van de Tempeliers waar hij een resem tests ondergaat in het bijzijn van enkele mysterieuze toeschouwers. Hij ligt er vastgekoppeld aan de animus, een uiterst gesofisticeerde machine die via zijn genetische geheugen het verleden onthult. Blijkt dat Desmonds voorouders lid waren van de Assassijnen, een gevreesde Islamitische sekte en de aartsvijanden van de Tempeliers. "Lucy" helpt Desmond ontsnappen en brengt hem naar een hedendaagse Assassijnensekte. Daar maakt hij kennis met "patiënt 16", die niet gelukkig is met zijn komst ... Trefwoorden: actie fantasy game |
|||||
|
Sven schreef over Desmond: "Ik ben begonnen met het lezen van deze strip zonder enige achtergrondkennis van de games waarop deze is gebaseerd. Ik moet zeggen dat het verhaal ondanks dit 'gebrek' zeer goed te volgen was. Het scenario is typisch Corbeyran, ben je fan van bijvoorbeeld 'De zang van de vampiers', of 'De Wet van de 12 Tafelen' dan kan je met deze strip niet missen. Deze laatste reeks is trouwens ook door Defali getekend, qua tekeningen weet je dan ook wat je kan verwachten. Een spannend verhaal met voldoende actie en elementen die je doen uitkijken naar het volgende deel."
|
|
|
|||||||||||||||
Al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten. Afbeeldingen kunnen afwijken van het eigenlijke product. BV Stripweb - Bankbeekstraat 3+, 8560 Gullegem (België) - info@stripweb.be - BE0727.802.777 - Herroepingsrecht en retour - Disclaimer & privacy statement |